5.02.2007

利物蒲




除左打牌, 令我零辰五點幾都依然抗奮的, 只有睇利物蒲的球賽. 特別係歐聯.

諗番轉頭, 可能帶有點傻強扶弱心態, 一開始睇波就鍾意軍, 而並非當時紅極一時, 大踢悅目足球o既阿仙奴又或者世界上最多粉絲o既曼聯. 雖然算不上係狂熱粉絲, 並經常俾朋友笑利物蒲水皮, 我行我素, 我係 liverpullian!!!!! 球衣, 風褸, 頸巾, 相片, 甚至只有英國先買到o既謝拉特自傳都有收藏.

2005 年利物蒲嬴歐聯冠軍, 係好運, 係神話, 亦都係奇蹟.
上半埸落後3比0, 我心灰意冷, 關了電視, 把頭擠進枕頭, 倒頭便睡.
心想能過祖雲達斯, 撼嬴車路士, 都已經不愧江東父老.
明早才驚覺利物蒲下半埸八分鐘內追和3:3, 加時再互射十二碼, 舒夫真高宴客, 嬴了當時大熱的AC米蘭. 從Istanbal捧走利物蒲第五次錦標.
2007年5月1日歐聯四強次回合, 我依然懷疑我地可否從首回合落後0:1的劣勢下, o係主埸anfield再一次擊敗車仔, 去雅典同宿敵曼聯決一高下.
我同自己講You will never walk alone... 點都支持下啦, 又用左幾舊水裝now tv.
再一次, 係再一次被睇淡o既情形低下勝出重要兼且漂亮的一仗. 看罷腦海係紅色的, 訓得一個鐘, 係低o既.
加油呀利物蒲!!!!!!!






沒有留言: