5.08.2007

BLOGGERRRRRRRRRRRRR

其實我都唔知呢blog睇o既有咩人...
確實我知.. 我的朋友隙隙可數.. 文字亦非上佳..
自閉行動升級又好或者係自得其樂也, 我繼續寫.
之前想寫投資會係一個美麗開始, 事關我大多朋友知我做左三年banking, 以為皮毛都有三兩.
其實, o係呢o個知識咁泛濫internet, 我只係會獻醜, 打中文字係困難, 亦唔想誤人子弟,
你有投資o既, 一齊o係度share冇問題. 有tips都話俾我聽喎!!!
正當我o係度反思我寫blog o既用意, 觀眾對我o既重要之際(商業同藝術觀眾都欠奉, 摺埋係理所當然), 我發現一個feedback. 原來係另外一個blog友留下o既一條link.

五帥亨
http://ngszehin.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=559086

條link入面有174個blog, 有來自五湖四海之士, 有生意人, 有名人, 有學生 etc.
blog o既內容或文章有投資, 有生活, 有興趣, 總之五花八門.
一個會考題目將我們的焦點放o係一杯檸檬茶上.
而我亦榜上有名.
雖然我百思不得其解五帥亨點搵到呢度, 感激五先生在此留名..
原來我亦都成為blog界其中一份子.

我集合左我地班friend o既xanga link, 得閒click下, 睇下lulu有咩野寫都好
想我地close d, 唔係只係四方城裡面o既鄰居.

p.s. 2007年歐聯利物蒲對AC米蘭

2 則留言:

匿名 說...

I found you by searching 檸檬茶 in Technorati...

Welcome to the blogosphere!

匿名 說...

yo ~
Long time no see ...
終於 chase 番你個卜 ~
前排 Format 部機已經lose 左好耐,
又唔好意思問 , :P